van Baarsen in uw buurt?

Van Baarsen Buisleidingen B.V. heeft vrijwel altijd meer dan 25 projecten tegelijkertijd in uitvoering. Wilt u weten wat we in uw buurt doen en wat dat voor u betekent?   Typ uw adres en woonplaats in en vindt actuele informatie.  Neem dan bij vragen contact op met een van onze hoofduitvoerders.
Voor vragen over werkzaamheden in uw buurt zoekt u op postcode of woonplaats

Vragen?

Ik heb een brief gekregen. Waarom dient mijn huisaansluiting gerenoveerd of vernieuwd te worden?

Een huisaansluiting is elke aansluiting die van hoofdnet uitgaat naar of een woning of een bedrijf. Uw netbeheerder heeft een meerjarige planning voor wat betreft het renoveren of vervangen van deze aansluitingen. Dit is om de veiligheid te garanderen en te zorgen dat uw aansluiting blijft voldoen aan de in laatste stand der techniek.

Waar kan ik informatie vinden over voorbereidingen die ik moet treffen voor mijn nieuwe huisaansluiting (Gas, Water, Elektriciteit)?

Uw netbeheerder geeft ons de opdracht om uw aansluiting aan te passen of te vernieuwen. Het helpt enorm als u wel voorbereidingen treft voor de aansluiting: zorg ervoor dat u thuis bent op de afgesproken tijd en datum, zorg dat we goed bij de meterkast kunnen en dat deze leeg is, maak eventueel de tuin vrij en zorg voor voldoende werkruimte rondom de aansluiting.

Ik wil de afspraak voor het uitvoeren van werkzaamheden verzetten. Met wie kan ik contact opnemen?

Als u een brief heeft ontvangen van uw netbeheerder over de uit te voeren werkzaamheden en u wilt een uitvoerder spreken om de afspraak te verzetten? Neem dan contact op met ons kantoor.

Ik heb een voorkeursdatum aangegeven voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Kan ik ervan uitgaan dat Van Baarsen Buisleidingen B.V. de werkzaamheden op deze voorkeursdatum uitvoert?

Natuurlijk proberen wij rekening te houden met de voorkeursdatum die u bij ons hebt aangegeven, maar helaas kunnen we de werkzaamheden niet altijd op deze datum uitvoeren. Wij nemen altijd contact met u op om een definitieve datum met u af te spreken.

Hoelang duren de werkzaamheden?

Onze hoofduitvoerder Huisaansluitingen weet hoelang de werkzaamheden duren. Hij neemt contact met u op voor het doornemen van de planning.

Wilt u een storing melden?

Bel het storingsnummer van uw netbeheerder. U vindt het telefoonnummer van uw netbeheerder in uw meterkast of kijk op www.mijnaansluiting.nl wie uw netbeheerder is.

Ik wil graag een klacht, idee of compliment melden over Van Baarsen Buisleidingen B.V. Waar kan ik dan terecht?

U kunt contact opnemen met Angela Diemeer-de Boer via info@vbaarsen.nl.

Heb ik als jullie weer weg gaan wel gas/water/elektra?

Wij proberen ervoor te zorgen dat u dezelfde dag weer gebruik kunt maken van gas/water/elektra. Wij maken hierbij wel de kanttekening dat calamiteiten hierbij zijn uitgesloten, maar ook die lossen we zo snel mogelijk op. Weer of geen weer, dag of nacht.

Zijn er kosten verbonden aan de saneringswerkzaamheden die door uw bedrijf worden uitgevoerd?

Alle kosten, tot aan de meter, zijn voor rekening van uw netbeheerder. Mogelijk dat uw netbeheerder kosten in rekening brengt, als u bijvoorbeeld eerder dan gepland een slimme meter wilt hebben. Indien er wijzigingen moeten worden gemaakt aan uw meterkast, zoals bv. nieuwe groepen, bij herstel van gevaarlijke situaties die door u zijn aangebracht zijn de kosten voor u.

Kan ik de dienstverlening van Van Baarsen Buisleidingen B.V. beoordelen?

Ja, u kunt ons hierover mailen op info@vbaarsen.nl. Wij hechten er veel waarde aan om van u te horen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Wat doen jullie verder nog in onze buurt?

Wij zijn in heel veel gebieden in Nederland actief. Kijk op onze site onder het kopje In Uw Buurt, typ uw postcode in en kijk wat wij allemaal doen in Uw Buurt.

Leveren jullie ook energie en water?

Nee, Van Baarsen Buisleidingen B.V. is geen energieleverancier of water distributiebedrijf. Neem contact op met uw energiebedrijf.